Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/4214

Between specialization and globalization. The marketing of agrarian products and its environmental impacts seen from a historical perspective: the province of Barcelona in the mid-nineteenth century
Garrabou, Ramon, 1937-; Tello, Enric; Cussó i Segura, Xavier
2006
Productes agrícoles
Ecologia agrícola
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat, el departament i la unitat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Documento de trabajo
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica
Documents de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica);6/2006
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
UHE6-2006.pdf 718.2 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Garrabou, Ramon, 1937-; Cussó i Segura, Xavier; Tello, Enric
Tello, Enric; Garrabou, Ramon, 1937-; Cussó i Segura, Xavier; Olarieta, José Ramón; Galán del Castillo, Elena
Tello, Enric; Badia-Miró, Marc; Cussó i Segura, Xavier; Garrabou, Ramon, 1937-; Valls Junyent, Francesc, 1966-
Tello, Enric; Badia-Miró, Marc; Cussó i Segura, Xavier; Garrabou, Ramon, 1937-; Valls Junyent, Francesc, 1966-
 

Coordinación

 

Patrocinio