Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/41954

Coeducació a l’etapa d’Educació Primària: estereotips de gènere, preferències i actituds a l’Educació Física i l’esport
Carbonero Sánchez, Laura
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal; Prat Grau, Maria; Soler Prat, Susanna
L’objectiu d’aquest treball de recerca és detectar la presència d’estereotips de gènere en infants del Cicle Superior de Primària en relació amb l’Educació Física i l’esport. A més, també s’identifiquen les seves preferències en aquest àmbit, i s’analitza la representació que tenen del joc i l’esport (si és masculí o femení). Per últim, s’identifiquen també les activitats portades a terme, segons el sexe, al pati i a les activitats físiques o esportives extraescolars. Per obtenir aquesta informació s’utilitza un qüestionari elaborat per la Doctora Susanna Soler de l’INEFC de Barcelona, que és aplicat en una mostra de 288 infants.
2009
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Educació física -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Treball de recerca.pdf 1.170 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Córdoba Jiménez, Txema; Carbonero Sánchez, Laura; Sánchez Aguayo, David; Inglada Moreno, Siscu; Serra Figueroa, Marien; Blasco, Mariví; Sáez Miota, Sergi; Ivanco Casals, Pia