To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1718
dc.contributor.author | Serrat Sellabona, Elisabet |
---|---|
dc.date | 2006 |
dc.identifier.citation | 1699-5546 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/1718 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat de Girona. Departament de Psicologia. |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: http://psicologia.udg.edu/revista/admin/publicacions/catala/7.pdf |
dc.relation | © Revista d'Ensenyament de la Psicologia: Teoria i Experiència, 2006, vol. 2, núm. 1, p. 8-16 |
dc.relation | Articles publicats (D-PS) |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.subject | Metacognició |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.subject | Simulació, Mètodes de |
dc.subject | Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject | Metacognition |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Simulation methods |
dc.subject | European Higher Education Area |
dc.title | Una pràctica de simulació de cas: la resolució de problemes i el procés diagnòstic |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |