Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/1718

Una pràctica de simulació de cas: la resolució de problemes i el procés diagnòstic
Serrat Sellabona, Elisabet
En aquest article presentem una experiència docent dins de l’àmbit de la Psicologia del Pensament. Es tracta d’una activitat d’aprenentatge basat en problemes en la qual els estudiants han de reflexionar sobre com determinats continguts de l’assignatura, els de resolució de problemes, estan fortament relacionats amb la seva futura pràctica professional i amb el desenvolupament del seu aprenentatge des de psicòlegs novells a psicòlegs experts. En este artículo presentamos una experiencia docente en el ámbito de la Psicología del Pensamiento. Se trata de una actividad de aprendizaje basado en problemas en la que los estudiantes han de reflexionar sobre cómo determinados contenidos de la asignatura, los de resolución de problemas, estan fuertemente relacionados con su futura práctica profesional y con el desarrollo de su aprendizaje desde psicólogos novatos a psicólogos expertos
-Metacognició
-Aprenentatge basat en problemes
-Simulació, Mètodes de
-Espai Europeu d'Educació Superior
-Metacognition
-Problem-based learning
-Simulation methods
-European Higher Education Area
Tots els drets reservats
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat de Girona. Departament de Psicologia.
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Sidera Caballero, Francesc; Serrat Sellabona, Elisabet; Serrano Ortiz, Jèssica; Rostán Sánchez, Carles; Caño, Agnès; Amadó Codony, Anna
Villar, Esperança; Viñas i Poch, Ferran; Torrent Jerez, Anna; Serrat Sellabona, Elisabet; Rostán Sánchez, Carles; Caparrós Caparrós, Beatriu; Cabruja i Ubach, Teresa; Aymerich Andreu, Maria; Albertín Carbó, Pilar
Serrat Sellabona, Elisabet; Olmo, Raquel; Sanz Torrent, Mònica