To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1712

La incidencia de la toma de apuntes sobre el aprendizaje significativo. Un estudio de enseñanza superior.= The incidence of notetaking on meaningful learning. A study of higher education.
Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Monereo i Font, Carles
-Estratègies d'aprenentatge
-Ensenyament universitari
-Anotacions
-Learning strategies
-Education, Higher
-Note-taking
Tots els drets reservats
Article
Fundación infancia y aprendizaje
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
Cros Alavedra, Anna; Cros Alavedra, Anna; Bassols i Puig, M. Margarida; Bassols i Puig, M. Margarida; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Monereo i Font, Carles; Monereo i Font, Carles; Sala, Guillem; Sala, Guillem
Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Carretero Torres, Ma. Reyes; Palma i Muñoz, Montserrat; Rafel Cufí, Ester
Carretero Torres, Ma. Reyes; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa
 

Coordination

 

Supporters