To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1668

Vers un nou model psicopedagògic d'intervenció educativa
Timoneda Gallart, Carme
L'objectiu d'aquest article és el plantejament d'un Model d'intewenció Psicopedagògica en el Procés Educatiu que doni resposta a les necessitats educatives, en els cicles d'Educació Infantil i Primària, i amb capacitat d'adaptació als canvis, ara que la nova reforma del sistema educatiu comença a emmarcar la realitat educativa.La seva implantació és en realitat un fet palpable: durant el curs 92/93 s'inicia la sevaaplicació als alumnes del 2n Cicle de l'Ensenyament Infantil i als del lr de l'Ensenyament Primari
2010-02-05
Psicologia pedagògica
Educational psychology
Tots els drets reservats
Article
Universitat de Girona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Serra Sala, Mireia; Timoneda Gallart, Carme; Pérez Álvarez, Frederic
Pérez Álvarez, Frederic; Timoneda Gallart, Carme
Pérez Álvarez, Frederic; Serra Sala, Mireia; Timoneda Gallart, Carme
Timoneda Gallart, Carme
 

Coordination

 

Supporters