Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/4104

Factores de marketing que determinan el rendimiento internacional de las empresas exportadoras españolas: enfoque sobre las empresas born-global
Gheorghiu, Maria Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa; Rialp Criado, Àlex
31-05-2007
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Globalització (Economia)
Empreses internacionals -- Espanya
Competència econòmica -- Espanya
Màrqueting
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Treball_Recerca_MariaCristinaGheorghiu.pdf 873.9 KB PDF

Mostra el registre complet del document