Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/39537

Comparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals y Radio Deejay
Busquet Viñals, Anna
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Martínez Corcuera, Raúl
22-07-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat per ràdio
Programes de ràdio musicals
Ràdio i llenguatge
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
75 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-BUSQUET-2009.pdf 8.114 MB PDF

Mostra el registre complet del document