dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Andreu Domingo, David |
dc.contributor.author |
Cases de Urrutia, Aurora |
dc.date.accessioned |
2009-07-22T12:44:42Z |
dc.date.available |
2009-07-22T12:44:42Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-07-22T12:44:42Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/39536 |
dc.format.extent |
94 p. |
dc.format.extent |
3501488 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Mitjans de comunicació de massa |
dc.subject.other |
Planificació |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.title |
Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El tema tractat en aquest treball són els suports publicitaris online y offline, des de la perspectiva de la planificació de mitjans. El desenvolupament de l’exposició es fonamenta en l’anàlisi comparatiu entre els mitjans i suports publicitaris offline y online actuals. A través de la investigació i la recopilació de dades sobre la compra de mitjans, les mesures publicitàries, l’anàlisi de l’efectivitat i les darreres inversions anuals, arribarem a unes conclusions en les que descobrirem si els conceptes estudiats són els mateixos tant en l’àmbit offline com en l’online. |