Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/39536

Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios
Cases de Urrutia, Aurora
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David
22-07-2009
Mitjans de comunicació de massa
Planificació
Publicitat
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
94 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-CASES-2009.pdf 3.501 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem