dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Piera Miquel, Mercedes |
dc.contributor.author |
Llerins Latorre, Olga |
dc.date.accessioned |
2009-07-22T08:19:49Z |
dc.date.available |
2009-07-22T08:19:49Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-07-22T08:19:49Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/39534 |
dc.format.extent |
63 p. |
dc.format.extent |
376251 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Begudes alcohòliques |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Relacions públiques |
dc.title |
Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques. |