Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/39532

El papel del DirCom en las organizaciones
Paredes Batista, Alejandra
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Enrique, Ana María
El paper del DirCom en les organitzacions és un treball de fi de carrera en el que es fa una aproximació al perfil professional del Director de Comunicació. Conté una primera part teòrica, basada en la opinió de diversos autors i una segona part pràctica en la que s’estudia si els tres DirCom entrevistats s’ajusten a la teoria proposada
21-07-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Empreses
Comunicació
Imatge corporativa
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
122 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-PAREDES-2009.pdf 2.520 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio