Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/39532

El papel del DirCom en las organizaciones
Paredes Batista, Alejandra
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Enrique, Ana María
21-07-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Empreses
Comunicació
Imatge corporativa
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
122 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-PAREDES-2009.pdf 2.520 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem