Title:
|
Neuromarketing: la tangibilización de las emociones
|
Author:
|
Ferrer Coyo, Alba
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Robinat Rivadulla, José Ramon |
Resum:
|
“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional. |
Publication date:
|
2009-07-17 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Màrqueting Neurociència Persuasió (Psicologia) Consumidors |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Pages:
|
65 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|