To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/121427

Collaborative learning in the teaching of statistics in psychology: an alternative to traditional teaching
Guàrdia Olmos, Joan; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume; Peró, Maribel
Universitat de Barcelona
-Aprenentatge cooperatiu
-Estadística
-Psicologia
-Innovacions educatives
-Team learning approach in education
-Statistics
-Psychology
-Educational innovations
(c) Guàrdia Olmos, Joan et al., 2008
Article
Article - Published version
Educación Editora
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Peró, Maribel; Guàrdia Olmos, Joan; Turbany Oset, Jaume; Freixa Blanxart, Montserrat; Honrubia Serrano, Ma. Luisa; Carreras Archs, M. Victòria; Barrios Cerrejón, M. Teresa; Cosculluela Mas, Antonio; Rifà Ros, Esteve Xavier
Peró, Maribel; Guàrdia Olmos, Joan; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume
Peró, Maribel; Guàrdia Olmos, Joan; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume; Gordóvil Merino, Amalia
Guàrdia Olmos, Joan; Carrera Fernández, María Jesús; Peró, Maribel; Gordóvil Merino, Amalia; Turbany Oset, Jaume; Freixa Blanxart, Montserrat
 

Coordination

 

Supporters