Title:
|
Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega
|
Author:
|
Hughes Cueto, Natalia
|
Other authors:
|
Signes Signes, Ma. Teresa; Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació |
Resum:
|
El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca.
S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts. |
Publication date:
|
2017-12 |
Subject (UDC):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Subject(s):
|
Infants superdotats Educació inclusiva Noruega Espanya |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Pages:
|
117 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|