dc.contributor |
Higueras Ballesteros, Francesca, |
dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació |
dc.contributor.author |
Domenech Vallejo, Andrea |
dc.date.accessioned |
2017-12-11T11:55:52Z |
dc.date.available |
2017-12-11T11:55:52Z |
dc.date.created |
2017-07 |
dc.date.issued |
2017-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/302436 |
dc.format.extent |
67 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Autisme |
dc.subject.other |
Lecto-escriptura |
dc.title |
La lectoescritura en niños TEA |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
376 - Educació especial |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball es centra en la importància de l'ensenyament i l’aprenentatge d'alfabetització en alumnes amb trastorns d'espectre autista en l'etapa d'educació infantil. Es pretén investigar sobre les necessitats i problemes que presenten aquests estudiants per aprendre a llegir i escriure. A més, aquest treball pretén donar a conèixer les principals característiques del trastorn en diferents contextos i àmbits, així conté una visió teòrica sobre el trastorn, des de la seva pròpia definició, passant per diverses estratègies i metodologies a l’hora d’actuar, fins arribar a una proposta educativa en l’àmbit escolar i familiar. |