Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/9987

La implementació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball a través de l'aprenentatge realista: un estudi de la transformació de la pràctica docent a l'educació primària
Vives Parés, Laia
Alsina, Angel; Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques
Tesis i dissertacions acadèmiques
Desing-based research
Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball
Educational Perspective of Project-Based Learning
Perspectiva Educativa de Proyectos de Trabajo
Aprenentatge realista
Realistic learning
Aprendizaje realista
Pràctica docent
Teaching practice
Práctica docente
Ensenyament innovacions
Educational innovations
Innovaciones educativas
Educació primària
Primary school
Educación primaria
373 - Ensenyament primari i secundari
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Mostrar el registro completo del ítem