Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/9986

El capital social en las empresas indígenas de turismo. Su análisis y dinamización en la red Expediciones Sierra Norte, México
López Guevara, Víctor Manuel
Guia, Jaume; Universitat de Girona. Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte
Tesis i dissertacions acadèmiques
Turismo indígena
Turisme indígena
Indigenous tourism
Capital social
Social capital
Oaxaca
México
Turisme
Turismo
Tourism
Interpretación de recursos culturales y naturales
Interpretació de recursos culturals i naturals
Interpretation of cultrual and natural resources
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Mostrar el registro completo del ítem