Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/9750

Presencia de los procesos matemáticos en la enseñanza del número de 4 a 8 años. Transición entre la educación infantil y elemental
Coronata Ségure, Claudia
Alsina, Angel; Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques
Tesis i dissertacions acadèmiques
Educación matemática
Educació matemàtica
Mathematics education
Procesos matemáticos
Processos matemàtics
Mathematical processes
Número
Number
Formación del profesorado
Formació del professorat
Teacher trainning
372 - Ensenyament preescolar i elemental
51 - Matemàtiques
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados