Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/9749

Evaluación de los conocimientos didáctico-matemáticos para la enseñanza de la probabilidad de los profesores de educación primaria en activo
Vásquez Ortiz, Claudia Alejandra
Alsina, Angel; Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques
Tesis i dissertacions acadèmiques
Probabilidad
Probabilitat
Probability
Conocimiento didáctico-matemático
Coneixement didàctic-matemàtic
Didactic-mathematical knowledge
Evaluación
Avaluació
Evaluation
Profesorado
Professorat
Teachers
373 - Ensenyament primari i secundari
51 - Matemàtiques
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Mostrar el registro completo del ítem