Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/8237

Agenda 21 Escolar en Guanajuato, dos experiencias, dos proyectos, un destino común...
Gómez González, María Virginia Rosalía
Geli, Anna M.; Dijk Kocherthaler, Sylvia Catharina van; Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques
Tesis i dissertacions acadèmiques
Agenda 21 Escolar
School Agenda 21
Escuelas verdes
Escoles verdes
Green schools
Educación ambiental
Educació ambiental
Environmental education
Sustentabilidad
Sostenibilitat
Sustainability
S. XXI
21st century
Derechos de los niños
Drets dels infants
Children's rights
373 - Ensenyament primari i secundari
504 - Ciències del medi ambient
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Mostrar el registro completo del ítem