Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/7913

La inserció professional dels docents novells. Anàlisi del procés de tutoria del programa Comencem bé
Serrats Gironella, Laura
Teixidó Saballs, Joan; Universitat de Girona. Departament de Pedagogia
Tesis i dissertacions acadèmiques
Desenvolupament professional docent
Docents novells
Inserció professional
Tutoria
Programa d'inducció docent
Desarrollo profesional docente
Docentes noveles
Inserción profesional
Tutoría
Programa de inducción docente
Teacher professional development
Novice teachers
Professional insertion
Mentoring
Teacher induction program
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Mostrar el registro completo del ítem