To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/7372

El proceso de lealtad del consumidor hacia los destinos de sol y playa. Un análisis empírico de los turistas que visitan Lloret de Mar y Cancún
Amaya Molinar, Carlos Mario
Palau i Saumell, Ramon; Guia, Jaume; Forgas Coll, Santiago; Universitat de Girona. Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte
Tesis i dissertacions acadèmiques
Turismo
Turisme
Tourism
Destino turístico
Destí turístic
Tourist destination
Fidelidad de los consumidores
Fidelitat dels consumidors
Consumer loyalty
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Palau i Saumell, Ramon; Forgas-Coll, Santiago; Amaya Molinar, Carlos Mario; Sánchez García, Javier
 

Coordination

 

Supporters