Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/291827

The Effects of transportation access on partisan clustering: does transit access in American metropolitan regions retain partisan diversity?
Mauro, Ryan Joseph
Hernández Pérez, Enrique; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
07-2017
Electoral behavior
Geographic sorting
Partisan clustering
Polarization
Mass transit
Urban planning
Geospatial design impacts
2012 US General Election
Comportament electoral
Ordenació geogràfica
Agrupació partidista
Polarització
Trànsit massiu
Planificació urbana
Impactes del disseny geoespacial
Elecció general dels EUA 2012
32 - Política
Eleccions -- Estats Units d'Amèrica -- 2012
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
39 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFM_rjosepmauro.pdf 1.196 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem