Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/114749

Noves metodologies docents per millorar l'aprenentatge en l'assignatura d'òptica del grau de Física
Martín Badosa, Estela; Juvells Prades, Ignacio; Vallmitjana i Rico, Santiago; Bosch i Puig, Salvador; Carnicer González, Arturo
Universitat de Barcelona
En el curs 2010/2011 es va impartir per primer cop la nova assignatura d'Òptica de grau. A diferència del que succeïa en l'antiga llicenciatura de Física, les pràctiques de laboratori estan incloses en l'assignatura de teoria i problemes i es fan simultàniament. Volem introduir una sèrie d'eines d'auto-aprenentatge i avaluació per tal que els alumnes puguin assolir una sèrie de coneixements prèviament a les sessions de laboratori, de forma que el grau d'aprofitament de les pràctiques sigui major.
Metodologia
Aprenentatge
Educació superior
Òptica
Methodology
Learning
Higher education
Optics
cc-by (c) Martín Badosa, Estela et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Labastida i Juan, Ignasi, 1970-; Carnicer González, Arturo; Martín Badosa, Estela; Vallmitjana i Rico, Santiago; Juvells Prades, Ignacio
Labastida i Juan, Ignasi, 1970-; Carnicer González, Arturo; Martín Badosa, Estela; Juvells Prades, Ignacio; Vallmitjana i Rico, Santiago
Tudela Fernández, Raúl; Martín Badosa, Estela; Labastida i Juan, Ignasi, 1970-; Vallmitjana i Rico, Santiago; Juvells Prades, Ignacio; Carnicer González, Arturo
Labastida i Juan, Ignasi, 1970-; Carnicer González, Arturo; Martín Badosa, Estela; Vallmitjana i Rico, Santiago; Juvells Prades, Ignacio
 

Coordinación

 

Patrocinio