To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/114682

Avaluació contínua: regulació docent i autoregulació de l'estudiant. Bones pràctiques i establiment d'un sistema de garantia de la qualitat a partir de l'experiència en set titulacions universitàries
Parcerisa Aran, Artur; Abadal, Ernest; Busquets Abió, Montserrat; Coll i Rosell, Gaspar; Girona i Brumós, Victòria; Nonell, Rosa; Ortín, Jordi, 1959-; Vallés Segalés, Antoni
Universitat de Barcelona
Partint de la consideració de l'avaluació continuada com imprescindible per ajudar que l'estudiant universitari aprengui més i millor, es descriu un projecte d'innovació en avaluació continua desenvolupat per professorat de vuit facultats. El projecte pretén establir models de bones pràctiques i un sistema de garantia de qualitat de l'avaluació continua. S'ha elaborat un marc teòric, construït a partir de categories emergents, s'ha recollit opinió de l'alumnat i del professorat i s'ha estudiat a fons la dedicació docent, el tipus i la quantitat d'activitats i els resultats obtinguts per l'alumnat. L'avaluació continua s'ha de relacionar amb l'aprenentatge autònom de l'estudiant.
Avaluació contínua
Educació superior
Autoaprenentatge
Continuous evaluation
Higher education
Self-culture
cc-by (c) Parcerisa Aran, Artur et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Vallés Segalés, Antoni; Girona i Brumós, Victòria; Nonell, Rosa; Parcerisa Aran, Artur; Ortín, Jordi, 1959-; Abadal, Ernest; Busquets Abió, Montserrat; Turull i Rubinat, Max
Gili Moreno, Albert; Sabata Fernández, Mònica; Coll i Rosell, Gaspar
 

Coordination

 

Supporters