To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/108217

Feedback de los errores en educación superior. ¿Una manera de reducir la ansiedad ante los exámenes?
Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena; Bono Cabré, Roser
Universitat de Barcelona
Avaluació formativa
Interacció educativa
Innovacions educatives
Formative evaluation
Interaction analysis in education
Educational innovations
cc-by (c) Núñez Peña, María Isabel et al., 2016
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Article - Published version
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Núñez Peña, María Isabel; Bono Cabré, Roser; Suárez Pellicioni, Macarena
Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena; Bono Cabré, Roser
Bono Cabré, Roser; Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena
Bono Cabré, Roser; Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena; Arnau Gras, Jaume
Bono Cabré, Roser; Anguera Argilaga, María Teresa; Arnau Gras, Jaume; Blanca Mena, M. José; Blanco Villaseñor, Ángel; Carreras Archs, M. Victòria; Gómez Benito, Juana; Guilera Ferré, Georgina; Losada López, José Luis; Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena
 

Coordination

 

Supporters