Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/85148

How does music as a digital service affect consumer attitude and behaviour?
Myrthianos, Vasileios; Vendrell Herrero, Ferran; Bustinza Sánchez, Óscar F.; Parry, Glenn
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Dret a l'empresa
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aspectes socials
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aspectes econòmics
Piracy (Copyright)
Consumer survey
Digital service
Filesharing
Individual misbehaviour
Purchasing propensity
Pirateria (Drets d'autor)
Delictes contra la propietat intel·lectual
musica pira
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Myrthianos, Vasileios; Vendrell Herrero, Ferran; Parry, Glenn; Bustinza, Oscar
Bustinza, Oscar; Vendrell Herrero, Ferran; Parry, Glenn; Myrthianos, Vasileios
De la Maza Aramburu, Xabi; Vendrell Herrero, Ferran; Wilson, James
 

Coordinación

 

Patrocinio