To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/85148

How does music as a digital service affect consumer attitude and behaviour?
Myrthianos, Vasileios; Vendrell Herrero, Ferran; Bustinza Sánchez, Óscar F.; Parry, Glenn
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Dret a l'empresa
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aspectes socials
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aspectes econòmics
-Piracy (Copyright)
-Consumer survey
-Digital service
-Filesharing
-Individual misbehaviour
-Purchasing propensity
-Pirateria (Drets d'autor)
-Delictes contra la propietat intel·lectual
-musica pira
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Bustinza, Oscar; Vendrell Herrero, Ferran; Parry, Glenn; Myrthianos, Vasileios
Myrthianos, Vasileios; Vendrell Herrero, Ferran; Parry, Glenn; Bustinza, Oscar
 

Coordination

 

Supporters