To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/107013
dc.contributor | Pérez Batlle, Marcos |
---|---|
dc.contributor.author | Isern Barrull, Oriol |
dc.coverage.spatial | east=2.083294099999989; north=41.297445; name=Aeroport de Barcelona-El Prat (BCN), 08820 El Prat de Llobregat, Barcelona, Espanya |
dc.date | 2017-07-25 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/107013 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai::Aeroports |
dc.subject | Navigation (Aeronautics) |
dc.subject | LEBL |
dc.subject | El Prat |
dc.subject | Pista |
dc.subject | Impacte |
dc.subject | Tancament |
dc.subject | Metodologia |
dc.subject | Gestió Trànsit Aeri |
dc.subject | ATM |
dc.subject | Aeroports -- Catalunya -- Barcelona |
dc.title | Metodologia pel càlcul de l'impacte de disrupcions en la gestió del trànsit aeri. Cas pràctic: les obres de la pista 07L/25R de l'aeroport del Prat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |