To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/88832

How a sustainable message affects brand attributes
Huertas García, Ruben; Consolación Segura, Carolina María; Mas Machuca, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Consumer's preferences
Customers' preferences
Hedonic benefits
Sustainable messages
Utilitarian benefits
Consumidors--Preferències
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Huertas García, Ruben; Consolación Segura, Carolina María; Mas Machuca, Marta; Forgas Coll, Santiago
Huertas García, Ruben; Lengler, Jorge; Consolación Segura, Carolina María
Consolación Segura, Carolina María; Carrio Fiore, Jaime
Consolación Segura, Carolina María; Carrio Fiore, Jaime
 

Coordination

 

Supporters