To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/102971

Can 3D gamified simulations be valid vocational training tools for persons with intellectual disability? A pilot based on a real-life situation
von Barnekow, Ariel; Bonet Codina, Núria; Tost Pardell, Daniela
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Universitat Politècnica de Catalunya. GIE - Grup d'Informàtica a l'Enginyeria
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica
-Computer games -- Design
-Educational games
-Three-dimensional display systems
-Simulation
-vocational training
-intellectual disability
-gamification
-serious game
-social empowerment
-Jocs per ordinador
-Jocs educatius
-Visualització tridimensional (Informàtica)
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Bonet Codina, Núria; Tost Pardell, Daniela; von Barnekow, Ariel; Gomar, Carmen; Mata, Maria Teresa
Tost Pardell, Daniela; von Barnekow, Ariel; Félix Manzanares, Eloy; Pazzi, Stefania; Puricelli, Stefano; Bottiroli, Sara
Tost Pardell, Daniela; von Barnekow, Ariel; Félix Manzanares, Eloy; Pazzi, Stefania; Puricelli, Stefano; Bottiroli, Sara
Moya Santos, Sergi; Tost Pardell, Daniela; von Barnekow, Ariel; Félix, Eloy
 

Coordination

 

Supporters