To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/102324
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Representació Arquitectònica |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
dc.contributor.author | Redondo Domínguez, Ernesto |
dc.contributor.author | Regot Marimón, Joaquín Manuel |
dc.contributor.author | Fonseca Escudero, David |
dc.contributor.author | Valls Dalmau, Francesc |
dc.contributor.author | Giménez Mateu, Luís |
dc.date | 2016-12-15 |
dc.identifier.citation | Redondo, E., Regot, J.M., Fonseca, D., Valls, F., Gimenez-Mateu, L. One picture or a thousand words? Influence of question length and illustration support on the success and skip rates on online tests. "Education in the knowledge society (EKS)", 15 Desembre 2016, vol. 17, núm. 4, p. 111-128. |
dc.identifier.citation | 2444-8729 |
dc.identifier.citation | 10.14201/eks20161741132 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/102324 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Ediciones Universidad de Salamanca |
dc.relation | http://revistas.usal.es/index.php/revistatesi/index |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica::Dibuix |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Reading comprenhension |
dc.subject | Effective teaching |
dc.subject | Examinations -- Design and construction |
dc.subject | Universities and colleges - Entrance examinations |
dc.subject | Pictures |
dc.subject | Pre-University Education |
dc.subject | Learning Analytics |
dc.subject | Online Test |
dc.subject | Reading Comprehension |
dc.subject | Image Support |
dc.subject | University Admission Test |
dc.subject | Lectura Comprensió |
dc.subject | Ensenyament eficaç |
dc.subject | Exàmens Elaboració |
dc.subject | Universitats--Proves d'accés |
dc.subject | Il·lustracions, imatges, etc. |
dc.title | One picture or a thousand words? Influence of question length and illustration support on the success and skip rates on online tests |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |