To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/102168

Automatic evaluation for E-Learning using latent semantic analysis: A use case
Farrus, Mireia; Ruiz Costa-Jussà, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions; Universitat Politècnica de Catalunya. VEU - Grup de Tractament de la Parla
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació::Ensenyament virtual (eLearning)
Web-based instruction -- Evaluation
Automatic Evaluation E-learning
Ensenyament virtual -- Avaluació
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Farrus, Mireia; Ruiz Costa-Jussà, Marta; Cobo, German; García Solórzano, David; Villarejo Muñoz, Luis; Banchs, Rafael E.
Farrus, Mireia; Ruiz Costa-Jussà, Marta; Popovic, Maya; Henriquez, Carlos A
Ruiz Costa-Jussà, Marta; Farrus, Mireia; Poch, Marc; Hernandez Huerta, Adolfo; Mariño, José B.
Ruiz Costa-Jussà, Marta; Farrus, Mireia
Ruiz Costa-Jussà, Marta; Rodríguez Fonollosa, José Adrián
 

Coordination

 

Supporters