Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/101953

Using indirect blockmodeling for monitoring students roles in collaborative learning networks
Medina Medina, Esunly; Vega d'Aurelio, Davide; Meseguer Pallarès, Roc; Medina, Humberto; Ochoa, Sergio; Magnani, Matteo
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. CNDS - Xarxes de Computadors i Sistemes Distribuïts
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació
Group work in education
Internet in education
Monitoring
Collaborative work
Social network services
Teamwork
Context
Peer-to-peer computing
Ensenyament -- Treball en equip
Internet en l'ensenyament
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Medina Medina, Esunly; Meseguer Pallarès, Roc; Ochoa, Sergio; Medina, Humberto
Vega d'Aurelio, Davide; Magnani, Matteo; Montesi, Danilo; Meseguer Pallarès, Roc; Freitag, Fèlix
Vega d'Aurelio, Davide; Baig Viñas, Roger; Cerdà Alabern, Llorenç; Medina Medina, Esunly; Meseguer Pallarès, Roc; Navarro Moldes, Leandro
Millán, Pere; Molina Clemente, Carlos Maria; Medina Medina, Esunly; Vega d'Aurelio, Davide; Meseguer Pallarès, Roc; Braem, Bart; Blondia, Chris
Rodríguez-Covili, Juan Francisco; Ochoa, Sergio; Pino, José; Meseguer Pallarès, Roc; Medina Medina, Esunly; Royo Vallés, María Dolores
 

Coordinación

 

Patrocinio