Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/99315

Do differences exist between how Engineering and non-Engineering lecturers perceive the importance of teaching competences?
Pérez Poch, Antoni; López Álvarez, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
Education, Higher
Lecturer competences
teachers perception
engineering education
Ensenyament universitari
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Pérez Poch, Antoni; Sánchez Carracedo, Fermín; Salán Ballesteros, Maria Núria; López Álvarez, David
Pérez Poch, Antoni; Olmedo Torre, Noelia; Sánchez Carracedo, Fermín; Salán Ballesteros, Maria Núria; López Álvarez, David
López Álvarez, David; Pérez Poch, Antoni; Adam Salvatierra, Araceli; Delgado García, María José
 

Coordinación

 

Patrocinio