Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/99927

The effect of personality traits on consumers' preferences for extra virgin olive oil
Yangui, Ahmed; Costa Font, Montserrat; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. CREDA - Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Olis i greixos comestibles
Consumers--Decision making
Hybrid choice model
Organic food
Olive oil virgin extra
Personality traits
Choice experiment
ORGANIC FOOD-CONSUMPTION
DISCRETE-CHOICE MODELS
LATENT CLASS APPROACH
PLANNED BEHAVIOR
MIXED LOGIT
HETEROGENEITY
ATTITUDES
VARIABLES
DEMAND
Oli d'oliva -- Indústria i comerç
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Avitia Rodríguez, Jessica; Costa Font, Montserrat; Gil Roig, José María; Echeverria, G.; Lusk, Jayson L.
Costa Font, Montserrat; Serra Devesa, Teresa; Gil Roig, José María; Gras Moreu, Anna Maria
Costa Font, Montserrat; Gil Roig, José María