To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/100342

Atenció a la diversitat d’altes capacitats
Sánchez Ricol, Ester
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació
El propòsit del treball és el d’analitzar el procés d’aprenentatge dels alumnes actuals a l’educació secundària obligatòria amb altes capacitats. En primer lloc s’estudien les diferents teories sobre la intel·ligència per arribar a una definició d’es d’on es parteix per a determinar les altes capacitat i posteriorment s’estudia la influència de les noves tecnologies en el desenvolupament cognitiu; s’estudia quines habilitats desenvolupen els alumnes, quins talents afavoreixen, i si es podria parlar d’una nova intel·ligència tecnològica. En segon lloc es relaciona la intel·ligència tecnològica amb les altes capacitats; es comparen les característiques d’aprenentatge de les altes capacitats amb les habilitats que les noves tecnologies potencien en els alumnes i es proposa un esbós del que podrien ser les característiques cognitives dels alumnes amb altes capacitats en l’etapa d’educació secundària influenciats cognitivament per les noves tecnologies d’es de sempre. Per últim, es proposa una programació anual per l’assignatura de Tecnologia per al curs de tercer de l’educació secundària obligatòria tenint en compte les necessitats educatives dels alumnes amb altes capacitats d’una manera integradora en una aula ordinària.
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Gifted persons
-Technology -- Study and Teaching (Secondary)
-Intel·ligència tecnològica
-Altes capacitats
-Nadius digitals
-Tecnologia
-Programació anual
-Superdotats -- Educació
-Tecnologia -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Casademont Filella, Gerard; Sánchez Ricol, Ester
 

Coordination

 

Supporters