Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/100252
Título:
|
Ús de la tecnologia a l'aula i de la correcció automàtica per a l'Avaluació Contínua de l'alumnat
|
Autor/a:
|
Gómez Marmolejo, Zeus
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Otero Calviño, Beatriz |
Abstract:
|
Molts professors es queixen de la feina de correcció tan gran que han de portar a casa
amb càrregues de 100/200 correccions d'exàmens per avaluació. Aquest volum de feina fa
que finalment la tant desitjada avaluació contínua no es pugui realitzar per culpa d'aquesta
càrrega de treball per part del professor. Per altra banda, les plataformes digitals com
Moodle permeten tenir una bateria de preguntes emmagatzemada amb preguntes tipus
test i de pregunta curta. Es poden afegir preguntes més sofisticades amb plugins com el
Wiris per a matemàtiques. La idea és desenvolupar un plugin per a Moodle que permeti
resoldre de forma automàtica preguntes de programació per a cicles d'FP de la família
d'informàtica. Al confeccionar les preguntes s'haurien d'especificar els criteris de correcció i
el sistema faria una correcció automàtica afavorint d'aquesta manera la possibilitat
d'avaluació contínua. |
Materia(s):
|
-Student evaluation of teachers -Correcció automàtica -Programació d'ordinadors -Avaluació contínua -Informàtica i comunicacions -Java -Fonaments de programació -Orientació a objectes -Estudiants -- Avaluació |
Derechos:
|
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem