To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/102116

Propuestas de metodologías en educación social basadas en algunos principios de la neurodidáctica
Forés i Miravalles, Anna
Universitat de Barcelona
Neurociència cognitiva
Didàctica
Educació social
Cognitive neuroscience
Teaching methods
Social education
(c) Forés i Miravalles, Anna, 2014
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universidad Católica de Valencia 'San Vicente Mártir'
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Novella Cámara, Ana M. (Ana María); Forés i Miravalles, Anna; Rubio i Serrano, Laura; Gil Pasamontes, Esther; Costa Cámara, Sandra; Pérez Escoda, Núria
Sandín Esteban, Ma. Paz; Campo Sorribas, Jaume del; Massot Lafon, Ma. Inés (María Inés); Forés i Miravalles, Anna; Bazoco García, José; Gil Hernández, Gloria Elena; Sánchez Martí, Angelina; Puig, Gema; Berger Sacramento, Rafael
Galofré, Alex; Cortés, Ferran-Ramon; Forés i Miravalles, Anna
 

Coordination

 

Supporters