Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/266840

How does the Pol & Grace Hotel manage customer experience?
Morales Goenaga, Mònica
Tutor: Esther Binkhorst
09-2016
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Hotels -- Customer Service
Hotels -- Serveis d'atenció al client
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
57 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
HTSI. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
How does the Po ... rgraduate Dissertation.pdf 766.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem