Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/266778

The Image of Barcelona as a tourism destination: Russian market perception
Feliz Huerta, Alba
Tutor: Gilda Hernández
2016-09
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Place marketing
City promotion
Consumer's preferences
Consumidors -- Preferències
Ciutats -- Promoció
Màrqueting territorial
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
47 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
HTSI. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
         

Full text files in this document

Files Size Format
The Image of Ba ... sian market perception.pdf 1.265 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters