Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/266778

The Image of Barcelona as a tourism destination: Russian market perception
Feliz Huerta, Alba
Tutor: Gilda Hernández
09-2016
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Place marketing
City promotion
Consumer's preferences
Consumidors -- Preferències
Ciutats -- Promoció
Màrqueting territorial
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
47 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
HTSI. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
The Image of Ba ... sian market perception.pdf 1.265 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem