Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/266543

L’hora de l’audiència social: Anàlisi de l’ús i l’estratègia de les xarxes socials als programes televisius espanyols
Soteras i Acosta, Clara
Tous, Anna
2016
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Xarxes socials en línia - Espanya
Programes de televisió - Espanya - Aspectes socials
Televisió interactiva
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
227 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFM - L'hora de ... - Clara Soteras Acosta.pdf 42.85 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters