Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/266529

Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés
Maldonado Montull, Josep Lluís
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Barrabino García-Manso, Andreu,
El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges originals, que enganxin i sorprenguin. El cas de les cerveses Moritz és un bon exemple per a conèixer algunes accions de marketing efectives, gràcies a la seva coherència i al fort posicionament de marca amb Barcelona des dels seus inicis. Tanmateix, la marca reuneix una sèrie de característiques per poder considerar-se una lovemark, perquè Moritz significa molt més que una simple beguda refrescant.
29-07-2016
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting
Construcció de marca (Màrqueting)
Cervesa
Moritz
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
92 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-MALDONADO-2015.pdf 1.459 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem