Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/266501

La Profesión periodística en la ficción televisiva: Análisis de la serie coreana Pinocchio (2014-2015)
Narvaiza, Sara
Lacalle Zalduendo, María Rosario
Desde el cine mudo, el periodista es una figura que está presente en el cómic, en el cine y en la televisión con frecuencia. El análisis de la serie coreana Pinocchio nos permite adentrarnos en la historia de Cho In Ha y Choi Dal Po, dos jóvenes periodistas de investigación que luchan por ejercer la profesión de manera honesta y ejemplar. Finalmente, se pretende confrontar las semejanzas y las diferencias entre la imagen del periodismo en esta serie y otras ficciones actuales como Borgen o The Newsroom
Des de l’època del cinema mut, el periodista és una figura que està present en el còmic, en el cinema i en la televisió amb freqüència. L’anàlisi de la sèrie coreana Pinocchio ens permet endinsar-nos en ela història de Cho In Ha i Dal Po, dos joves periodistes d’investigació que lluiten per exercir la professió de forma honesta i exemplar. Finalment, es pretès confrontar les semblances i les diferències entre la imatge del periodisme en aquesta sèrie i altres ficcions actuals com Borgen o The Newsroom
2016
070 - Diaris. Premsa. Periodisme. Ciències de la informació
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Pinocchio (Sèrie televisiva)
Sèries televisives- Corea
Periodistes televisius - Ficció
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
85 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFM_Sara_Narvaiza.pdf 713.7 KB PDF

Mostra el registre complet del document