Title:
|
El mòbil a l'ESO? : Per a què poden ser útils els dispositius mòbils a l'àrea de llengua catalana de secundària
|
Author:
|
Gamisans Padrós, Glòria
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Bové Romeu, Carme |
Abstract:
|
Podria ser el mòbil un recurs útil per adquirir les competències, per exemple, de l'actual currículum de llengua catalana a secundària? Aprofitar els coneixements tecnològics dels alumnes i juxtaposar-los als coneixements i a l'acompanyament dels professors de les fites que es volen aconseguir (objectius per a un curs concret) poden donar resultats positius? Aquest treball que presentem vol aportar alguna resposta a aquestes darreres preguntes i desenvolupar els aspectes sumàriament descrits en aquest resum sobre les noves tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC) i en concret dels mòbils. |
Abstract:
|
Podría ser el móvil un recurso útil para adquirir las competencias, por ejemplo, del actual currículo de lengua catalana en secundaria? Aprovechar los conocimientos tecnológicos de los alumnos y yuxtaponer a los conocimientos y el acompañamiento de los profesores de las metas que se quieren alcanzar (objetivos para un curso concreto) pueden dar resultados positivos? Este trabajo que presentamos quiere aportar alguna respuesta a estas últimas preguntas y desarrollar los aspectos someramente descritos en este abstract sobre las nuevas tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC) y en concreto de los móviles. |
Abstract:
|
Could be the mobile a resource useful to acquire the competences, for example, of the current curriculum of language Catalan in secondary? Take advantage of them knowledge technological of them students and juxtapose to them knowledge and the accompaniment of them professors of them goals that is want to achieve (objectives for a course concrete) can give results positive? This work wants to provide any response to these last questions and develop them aspects briefly described in this abstract on the new technologies of the learning and the knowledge (TAC) and in concrete of them mobile. |
Subject(s):
|
-dispositiu mòbil -aprenentatge significatiu -accés a la informació -creació de continguts -TIC -eines i recursos -dispositivo móvil -aprendizaje significativo -acceso a la información -creación de contenidos -TIC -herramientas y recursos -mobile device -meaningful learning -access to information -content creation -ICT -tools and resources -Smartphones -- TFG -Telèfons intel·ligents -- TFG -Teléfonos inteligentes -- TFG |
Rights:
|
Aquests materials docents de la UOC estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada 3.0 de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los i comunicar-los públicament sempre que en citeu els autors, la institució que els impulsa (UOC), no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|