Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/266379

Análisis de factores de apoyo a trayectorias de éxito escolar en la enseñanza secundaria en contextos de pobreza y vulnerabilidad social en España. Un estudio de casos múltiples
Longás Mayayo, Jordi; Cussó Parcerisas, Irene; Querol Duran, Roser de; Riera Romaní, Jordi
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport. Fundació Blanquerna
06-2016
36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances
373 - Ensenyament primari i secundari
Rendiment escolar
Igualtat d'oportunitats educatives
Pobresa (Espanya)
Alumnes d'ensenyament secundari
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
21 p.
Artículo
Artículo
Facultad de Educación de la Universidad Católica de la Santísima Concepción (Chile)
REXE. Revista de Estudios y Experiencias en Educación, 2016, Vol. 15, Núm. 28
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
21-70-1-PB.pdf 1.736 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem