Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/266367

Dansa educativa i terapèutica : una revisió bibliogràfica sobre dansa i dansa moviment teràpia amb nens i adolescents
Baró Camps, Irene
López Villar, Cristina; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En aquest treball es duu a terme una revisió de literatura sobre dansa i Dansa Moviment Teràpia (DMT) amb nens i adolescents. Es busca veure el potencial educatiu i terapèutic en cada cas: Què aporta la dansa d’educatiu? I per la salut i el desenvolupament? Què aporta la DMT d’educatiu? I de terapèutic? La dansa per si, plantejada de forma creativa i amb estructures obertes que permetin al nen el seu desenvolupament en la mesura de les seves necessitats, proporciona experiències en les que cos, intel·lecte i emocions estan integrats en una sola activitat, que es dóna en un ambient social i creatiu en el que el nen pot trobar el seu propi equilibri entre el que sent des de dins i en relació a l’exterior. La DMT utilitza aquest potencial amb individus més necessitats, en els que aquest equilibri es veu afectat.
2016-07-19
159.9 - Psicologia
Dansa -- Ús terapèutic
Educació dels infants
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
78 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
irene_baro_camps_tfm.pdf 864.6 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters