Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/266048

A blue ocean strategy for a start-up coffee chat
Vickery Domingo, Alícia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Perea Muñoz, Eva,
2016-07-06
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Projecte d'empresa
Estudis de viabilitat
Creació d'empreses
Planificació estratègica
Cafeteries
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
115 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFG-VICKERY-2016.pdf 56.56 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters