Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/266048

A blue ocean strategy for a start-up coffee chat
Vickery Domingo, Alícia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Perea Muñoz, Eva,
06-07-2016
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Projecte d'empresa
Estudis de viabilitat
Creació d'empreses
Planificació estratègica
Cafeteries
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
115 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-VICKERY-2016.pdf 56.56 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem