dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Andreu Domingo, David, |
dc.contributor.author |
Valls Serra, Núria |
dc.date.accessioned |
2016-07-06T11:23:04Z |
dc.date.available |
2016-07-06T11:23:04Z |
dc.date.created |
2016-01 |
dc.date.issued |
2016-07-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/266044 |
dc.format.extent |
89 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Màrqueting per Internet |
dc.subject.other |
Planificació estratègica |
dc.subject.other |
Xarxes socials |
dc.title |
El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball. |