Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/266044

El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara
Valls Serra, Núria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David,
06-07-2016
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting per Internet
Planificació estratègica
Xarxes socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
89 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFG-VALLS-2016.pdf 19.36 MB PDF

Mostra el registre complet del document